FAQ’s en voorwaarden

1. Hoe plaats en betaal ik een bestelling?

Zoek het artikel dat je wilt kopen en leg het in je winkelwagentje. Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelwagentje liggen. Als je meteen wilt bestellen, klik je op ‘Ga verder naar bestellen.

Kies vervolgens hoe je wilt betalen. Je kunt kiezen uit contant betalen bij aflevering op met iDEAL.

Deze betaalmethode (iDeal) is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas en kaartlezer. Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Er zijn geen extra kosten verbonden aan een betaling met iDeal.

Daarnaast is het mogelijk om te betalen via een bankoverschrijving. Bij een bankoverschrijving kan het enige dagen duren voordat we je betaling binnen hebben. Omdat je order pas in behandeling wordt genomen op het moment dat je betaling ontvangen is, dien je rekening te houden met een langere levertijd.

Alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW.

2. Komen er extra kosten bij?

Naast de bezorgkosten komen er uiteraard geen extra kosten bij. In je winkelwagen worden je bezorgkosten exact aangegeven. Je kunt kiezen uit:

  • afhalen bij Gooise ballonnen = gratis
  • gratis bezorging in de BEL-combinatie (Blaricum – Eemnes – Laren) – bij een bestelling van € 35,00 (excl. BTW) = gratis
  • bezorging door PostNL – mogelijk bij keuze voor cadeauballon, party supplies en/of pinata = € 7,50
  • bezorging door Gooise Ballonnen – bij keuze van decoratie. Kosten op basis van nacalculatie

3. Hoe gaat de bezorging van mijn bestelling?

Als je op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 17.00 uur hebt besteld en je betaling is ontvangen, wordt je bestelling de volgende dag verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden.

Mocht je de bestelling op een specifieke datum willen ontvangen kun je dat aangeven in het opmerkingenveld bij je bestelling.

4. Wie bezorgt mijn bestelling?

Een cadeauballon wordt als pakket bezorgd op maandag tot en met zaterdag door PostNL.

Maar een bestelling met bezorging in ’t Gooi wordt persoonlijk door ons afgeleverd.

5. Kan ik een product ook zelf afhalen?

Dat kan op afspraak in ons kantoor: Schapendrift 56, 1251 XH Laren. Houd er wel rekening mee dat in het magazijn geen pin-apparatuur aanwezig is.
Bestel je het artikel vooraf op de website, kies dan voor de optie ‘afhalen’. Betalen kan via iDeal of per bank vooraf. Uiteraard worden bij afhalen geen verzendkosten in rekening gebracht. Je ontvangt per mail een bevestiging van je bestelling en zodra de betaling is ontvangen, nemen wij contact met je op om een afspraak te maken. Zo weet je zeker dat er iemand aanwezig is wanneer jij je pakje komt ophalen.

6. Hoe veilig is het bestellen bij Gooiseballonnen.nl?

De betalingsgegevens die je doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten, zijn volledig afgeschermd. We maken gebruik van een SSL-verbinding, wat betekent dat alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwt worden versleuteld waardoor anderen je informatie  niet kunnen inzien of anderszins worden achterhaald. Je kunt een beveiligde website herkennen aan het slotje onderin je scherm tijdens het betalen.

7. Wat moet ik doen als er iets niet klopt?

Klopt er iets niet met je bestelling? Neem dan gerust contact met ons op. We staan alle dagen klaar om je te helpen.

8. Service & garantie

Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en service. We willen dat je altijd tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Bij een klacht kun je ons elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur bereiken op telefoonnummer 06-46 11 88 64 of per email via info@gooiseballonnen.nl. Wij lossen dit dan direct met je op!

Als een product je toch niet bevalt, kun je het binnen 14 dagen nadat het door de ons of de bezorger is afgeleverd, zonder reden terugsturen. Het artikel dient wel onbeschadigd te zijn en in goede verpakking te zitten. Wij storten het aankoopbedrag zo snel mogelijk  en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald andere betaalwijze. Op jouw beurt stuur jij het artikel binnen diezelfde 14 dagen aan ons retour. Een retourzending is voor rekening en risico van de koper. Dit houdt in je zelf de verzendkosten draagt voor het retourneren van het product. Daarnaast kunnen wij kosten in rekening brengen indien je meer hebt gedaan dan nodig was om het product te beoordelen en hierdoor waardevermindering is ontstaan. Indien je een modelformulier voor herroeping wilt ontvangen kun je dit hier aanvragen of vinden onderaan onze algemene voorwaarden.

9. Privacy policy

Gooise Ballonnen respecteert de privacy van alle gebruikers en draagt er zorg voor dat persoonlijke informatie vertrouwelijk wordt behandeld.

Communicatie
Wij gebruiken jouw gegevens enkel om jouw bestelling uit te voeren en je van het verloop daarvan op de hoogte te stellen. Gooise Ballonnen verkoopt persoonlijke gegevens niet aan derden en stelt uitsluitend de benodigde gegevens ter beschikking aan derden die zijn betrokken bij het uitvoeren van de bestelling.
Daarnaast benaderen wij jou ook niet ongevraagd met reclame- of andere uitingen.

Beveiligde verbinding
Wij maken gebruik van een beveiligde SSL-verbinding. Dit betekent dat jouw gegevens niet onderschept kunnen worden door derden.

Cookies
Cookies zijn kleine stukjes informatie die door jouw browser worden opgeslagen op je computer. Onze server maakt gebruik van cookies om de volgende informatie te onthouden:

  • Hoe je op onze site terechtkomt (bijvoorbeeld via Google of via een link naar ons op een andere website)
  • Informatie met betrekking tot de pagina’s die je op onze site bezoekt.
  • Informatie die je vrijwillig verstrekt (bijvoorbeeld bij het aanmaken van een account)

Deze gegevens gebruiken wij om de inhoud van onze site te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. De informatie wordt intern gebruikt. Wij hebben geen overeenkomsten met derden op internet en wij verstrekken deze gegevens niet aan anderen voor commerciële doeleinden.

Toegang tot jouw gegevens
Op verzoek ontvangen bezoekers van onze site de informatie die wij van hen bijhouden. Wil je jouw gegevens inzien, neem dan contact met ons op zodat wij je de informatie kunnen toesturen. Als je onjuiste gegevens wenst te corrigeren, laat het ons weten en wij passen de gegevens aan. Wil je niet dat wij jouw gegevens bewaren? Op jouw verzoek verwijderen wij ze uit ons systeem.

Nieuwe doeleinden
Gooise Ballonnen kan consumenteninformatie gebruiken voor nieuwe doeleinden die nog niet voorzien zijn in ons privacy-beleid. In dat geval nemen wij eerst contact met je op om je op de hoogte te stellen van de wijzigingen in ons privacy-beleid en om je de kans te bieden om deelname te weigeren.

Reageren
Als je wenst te reageren op ons privacy-beleid, kunt je contact met ons opnemen via info@gooiseballonnen.nl of via het contactformulier op onze website.

10. Algemene Voorwaarden

Klik hier voor de algemene voorwaarden.